کتابخوان

کتابخوان الکترونیکی و تفاوت آن با تبلت

کتابخوان الکترونیکی

بهترین انتخاب همیشه وابسته به نحوه مصرف و انتظار شما از دستگاه مورد نظرتان است. اگر روزانه زمان زیادی مطالعه میکنید و نمایشگر LCD یا LED تبلت، موبایل و کامپیوتر چشمانتان را خسته میکند، و هدفتان بازی، وبگردی، دیدن فیلم و عکس و گوش کردن به موزیک نیست، کتابخوان الکترونیکی بهترین انتخاب و ابزار مورد نیاز شما میباشد.

صفحه نمایش کتابخوان های الکترونیکی از تکنولوژی E-Ink یا همان جوهر الکترونیکی برای نمایش متن و تصویر استفاده میکنند وبا استفاده از جوهر اکترونیکی تصویر را نمایش میدهند. با استفاده از این تکنولوژی نمایشگر دستگاه هیچ نوری تولید نمی کند و در نتیجه تصویری کاملا شبیه به کاغذ و بدون بازتاب نور  تولید میکنند. این نوع نمایشگر دقیقا مثل کاغذ در تاریکی دیده نمیشود و به همین دلیل در بیشتر مدل ها چراغ مطالعه داخل دستگاه تعبیه شده تا در صورت نیاز نور آن را به اندازه دلخواهتان تنظیم کنید. در زیر برخی از مزایای کتابخوان الکترونیکی را در مقایسه با سایر دستگاه ها برای مطالعه توضیح داده ایم.

کتابخوان های الکترونیکی برای مطالعه طراحی شده اند:

بدون بارتاب در نور مستقیم برخلاف نمایشگرهای پربازتاب تبلت ها و موبایل ها، نمایشگر E-Ink به کار رفته در کتابخوانهای الکترونیکی کاملا مثل کاغذ و بدون بارتاب دیده میشود.

ماهیانه شارژ کنید، نه روزانه:

با کتابخوان های الکترونیکی لازم نیست همیشه کنار شارژرتان باشید. یک شارژ این دستگاه ها برای چندین هفته استفاده کافیست. در صورت مطالعه یکساعت در روز کتابخوان شما تا پنج هفته بدون نیار به شارژ قابل استفاده است.

کتابخوان الکترونیکی، کتابخانه همراه شما:

کتابخوان های الکترونیکی بستگی به مدلشان با ظرفیت ۴ تا ۳۲ گیگابایت قابلیت ذخیره هزاران نسخه کتاب دیجیتال را دارند .بنابراین شما میتوانید کتابخانه خود را همیشه در کنار خود داشته باشید.

مثل کاغذ چاپ شده دیده میشوند:
کتابخوانهای الکترونیکی از تکنولوژی جوهر الکترونیک برای نمایش تصویر و متن استفاده میکنند. این تکنولوِژی علاوه بر اینکه میزان مصرف باطری را به حداقل ممکن میرساند، بازتاب نور را محیط را از صفحه نمایش نخواهند داشت. کتابخوانهای آمازون کیندل حتی از فونتهای ویژه طراحی شده برای این نوع نمایشگر بهره میبرند تا تصویری کاملا مشابه کاغذ تولید کنند.

بدون حواس پرتی:
کتابخوان های الکترونیکی صرفا برای مطالعه طراحی شده اند تا غرق در کتاب و مطالعه شوید. این دستگاه ها مثل موبایل و یا تبلت ها هنگام مطالعه حواس شما را با پیام های کوتاه، Notification و یا ایمیل پرت نمیکنند.

فقط در چند ثانیه کتاب مورد نظرتان را دریافت کنید:
با چند کلیک ساده کتابی که میخواهید را دانلود کنید و چند ثانیه بعد مطالعه آن را شروع کنید. کتاب های الکترونیکی از منابع مختلف در دسترس هستند و همه مدل های کتابخوان الکترونیکی به سیستم اتصال بی سیم WiFi مجهزند.

رایگان بخوانید‌!
آمازون و کوبو چند صد هزار کتاب را به صورت رایگان برای مطالعه در اختیار شما قرار می دهند که به سادگی قابل دانلود هستند. سرویس کتاب های الکترونیک آمازون با بیش از ۶۰۰ هزار عنوان کتاب رایگان همیشه در دسترس شماست.

عنوان های محبوب شما با بهترین قیمت ها
سرویس Kindle Unlimited آمازون ۸۰۰ هزار عنوان کتاب را فقط با پرداخت ماهیانه ۹/۹۹ دلار در اختیار شما قرار میدهد. و البته ۳۰ روز اول استفاده از این سرویس به صورت رایگان در اختیار شماست.

از آمازون کتاب بخرید
برای خرید از آمازون میتوانید از کارت های هدیه استفاده کنید. برای اطلاع از قیمتها از چت آنلاین سایت استفاده کنید یا با ما تماس بگیرید.

کتابهای انحصاری آمازون:
بیش از ۱ میلیون عنوان کتاب به صورت انحصاری در کتابخانه کیندل آمازون فروخته می شوند که شامل کتابهایی از نویسنده های انحصاری کیندل یا عنوان های انحصاری کیندل هستند. کتابهای انحصاری از پرفروش ترین نویسنده های جهان مثل : Kurt Vonnegut, Ian Fleming, Oliver Pötzsch, و Arthur C. Clarke.

یک بار بخرید، همه جا بخوانید:
بیشتر برندهای تولید کننده کتابخوان الکترونیکی نرم افزارهایی برای مطالعه کتابهای خریداری شده را برای موبایل، تبلت و کامپیوتر ارائه میدهند تا بتوانید زمانی که کتابخوانتان را همراه ندارید به مطالعه با سایر دستگاه ها ادامه دهید. آمازون کیندل و کوبو سرویس های کلود برای هماهنگ کردن یادداشت ها، های لایت ها و آخرین صفحه مطالعه شده هم دارند تا همیشه آخرین تغییرات و ماطلعات خود را روی همه دستگاه ها به روز داشته باشید.

 

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *